Eigen kracht en meedoen staan centraal bij welzijn en zorg in de gemeente West Maas en Waal. Meedoen betekent goed functioneren, lekker in uw vel zitten. Het betekent ook deel zijn van een netwerk van familie, vrienden, buren, kennissen die elkaar helpen en ondersteunen.

Dat betekent niet dat u alles zelf moet doen. De gemeente ondersteunt de zorg voor en van kwetsbare inwoners.

In West Maas en Waal doen we dat via VraagWijzer.

Contactgegevens VraagWijzer

Van Heemstraweg 50
6658 KH Beneden-Leeuwen

Telefoon 0487 790 790

Mail info@vraagwijzerwmw.nl

Meer weten over VraagWijzer?

Hoe werkt VraagWijzer

Heeft u een (hulp)vraag op het gebied van welzijn en zorg?

U belt daarvoor met de consulent van VraagWijzer.

De consulent van VraagWijzer kan al telefonisch in gesprek zijn. U krijgt dan een telefoniste van VraagWijzer te spreken, die een terugbelnotitie maakt. De consulent belt u binnen een werkdag terug.  

Telefonische openingstijden

  • Maandag en dinsdag: 9.00-12.30 uur en van 13.00-16.00 uur
  • Woensdag tot en met vrijdag: 9.00 - 12.30 uur

Cliëntondersteuning

Een cliëntondersteuner werkt onafhankelijk van VraagWijzer en de gemeente. Hij of zij beslist niet over de zorg die u krijgt.

U kunt een onafhankelijke cliëntondersteuner altijd meenemen naar bijvoorbeeld een keukentafelgesprek, naar de gemeente of het UWV.

Meer informatie over cliëntondersteuning

Heeft u gevonden wat u zocht?